Op mijn Kindle: May-editie

Op mijn Kindle: May-editie

Naarmate de maand ten einde loopt, wilde ik met u delen wat ik de laatste tijd heb gelezen. Ik hoop dat je het leuk zult vinden en neem zelf ook een of twee van deze boeken mee:

Per ongeluk overgewicht: de 9 elementen die u zullen helpen bij het oplossen van uw gewichtsverliespuzzel door Libby Weaver

Afvallen is gewoon een kwestie van calorieën binnen, calorieën uit: meer bewegen, minder eten, en als je nog steeds niet slaagt, heb je geen wilskracht. Dat is het BS dat onze maatschappij ons leert. De waarheid is heel anders. Gewichtstoename en gewichtsverlies zijn gecompliceerde processen die worden beïnvloed door vele factoren, waaronder stress, hormonen, darmbacteriën, de schildklier en zelfs onze emoties.

Als je bijvoorbeeld voortdurend last hebt van stress en bedreigd wordt, heeft je lichaam een ​​permanente "vecht- of vluchtreactie", dus verbrandt het meer suikers dan vetten omdat het een snellere vorm van energie is en je snel moet ontsnappen van gevaar. Dus, tenzij je je stress onder controle kunt houden, kun je vergeten om af te vallen.

Dit is slechts een van de krachtige inzichten uit dit boek. Dr. Lilly bekijkt alle factoren die te maken hebben met gewichtsverlies, hoe ze helpen of belemmeren, en wat je kunt doen om ze te herstellen, zodat je eindelijk kunt beginnen met afvallen als je het ECHT nodig hebt. Sterk aanbevolen. Verkrijgbaar bij Amazon UK en Amazon US.

Slimmer, sneller, beter door Charles Duhigg

Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef hoe waardevol mijn tijd is. Het is het enige dat ik NOOIT terug kan krijgen, dus ik wil er het beste van maken. Daarom houd ik echt van productiviteitsboeken, en dit is een van de beste die ik de laatste tijd heb gelezen. Het boek kijkt naar de 8 principes van productiviteit (motivatie, teams, focus, doelen stellen, anderen beheren, beslissingen nemen, innovatie en gegevens absorberen) en hoe je hun kracht kunt gebruiken om alles gedaan te krijgen. Ik vond het vooral leuk om te lezen hoe deze factoren in het echt spelen. De voorbeelden waren zo fascinerend en Duhigg heeft een manier met woorden waardoor de verhalen echt tot leven komen. Zorg dat je een kopie krijgt. Verkrijgbaar bij Amazon UK en Amazon US.

Geen B.S. Gids voor directe respons Social Media Marketing: de ultieme niet-geblokkeerde gids voor het produceren van meetbare, in geld te behalen resultaten met Social Media Marketing door Dan S. Kennedy

Dit moet een van de langste boektitels zijn sinds de Victoriaanse tijd. En het is geschreven door een man die niet eens van sociale media houdt. Toch beheerste hij de kunst van het verkopen op sociale media. Zijn punt is dat we zo geobsedeerd zijn geraakt door likes en clicks, maar deze cijfers voeden alleen onze ijdelheid. Wat we echt moeten volgen, zijn gesprekken. Als een like geen verkoop wordt, is het waardeloos.

In dit boek geven hij en zijn vrienden ons veel tips over hoe je succesvolle sociale mediakanalen kunt maken die de verkoop stimuleren en van fans fans maken. Het meeste advies richt zich op FB, dus als je wilt weten hoe je Pinterest of Instagram moet gebruiken, moet je veel geluk hebben. Maar als je bereid bent om wat geld uit te geven aan FB-advertenties, haal dit boek dan. Het leert u hoe u ze effectief kunt gebruiken om uw ROI te verdrievoudigen, en nog veel, veel meer. Sterk aanbevolen. Verkrijgbaar bij Amazon UK.

Think Like An Artist: and Lead A Creative, Productive Life by Will Gomperts

Wat hebben alle grootste kunstenaars gemeen - van schrijvers tot muzikanten tot schilders en meer? Ze hebben een standpunt. Ze beginnen met het kopiëren van anderen en eindigen met stelen. Ze zijn dapper en bereid om zichzelf daar buiten te zetten. Ze weten dat falen slechts een deel van het proces is. Ze concentreren zich op het grote geheel zonder de fijne details te vergeten. Dit zijn slechts enkele van de lessen die we allemaal uit dit boek kunnen leren om een ​​creatiever leven te leiden. Will is erg goed in het uitleggen van deze principes en het delen van verhalen over hoe geweldige kunstenaars ze gebruikten om te slagen, maar ik wou dat hij ons een aantal praktische tips en oefeningen had gegeven over hoe ze in ons eigen leven kunnen worden toegepast. Verkrijgbaar bij Amazon UK en Amazon US.

De porno-industrie: wat iedereen moet weten van Shira Tarrant

Dit is een nogal ongewoon boek om op te pikken, maar laten we eerlijk zijn, pornografie is nu overal en helpt onze samenleving en onze manier van leven vorm te geven. Dat is waarom ik denk dat het belangrijk is om er meer over te leren. Dit boek geeft een onbevooroordeelde mening over alles wat met pornografie te maken heeft, vragen over ethiek beantwoorden, beloning en rechten van uitvoerende kunstenaars, gezondheidsproblemen, de ervaring van stigmalexpirexperts, hoe begon pornografie te evolueren, hoeveel het kost om een ​​pornofilm te produceren, of porno heeft een negatief of positief effect op ons leven, en nog veel meer.

Maar ik was niet enthousiast over het formaat. Het is gewoon een verzameling vragen en antwoorden, met enkele zeer slechte bewerkingen. Als ze het hele ding in een essay hadden omgezet, had ik er meer van genoten. Maar misschien komt dat omdat ik een lezer ben. Als je een skimmer bent, zul je waarschijnlijk meer van dit formaat genieten. Verkrijgbaar bij Amazon UK en Amazon US.

Strange History by Bathroom Readers 'Institute

Dit is een verzameling vreemde geschiedenisfeiten en trivia. Je ontmoet de Spaanse koningin die de oorlog aan vlooien heeft verklaard. Hoor over de spookachtige soep uit het oude China. Leer hoe je een partij van 5.000 jaar oud bier brouwt. Lach naar het jargon uit de jaren '30 en nog veel meer. Ik ben echt dol op dit soort boeken omdat ze zo vermakelijk zijn en je altijd aan het lachen maken (en er slim uitzien wanneer je deze anekdotes aan je vrienden vertelt).Als je dit soort dingen ook leuk vindt, voeg dit boek dan zeker toe aan je verzameling. Verkrijgbaar bij Amazon US.

Wat heb je deze maand gelezen?