Productbeoordeling: Layla Laylash Lash Extensions N ° 5

Naam: Laylash Laatste uitbreidingen nr. 5 Merk: Layla Prijs: €12,20

Van de Layla-website: Innovatieve, grappige vormen en veel glamour.

Wat ik leuk vond: - zachte en flexibele band maakt wimpers eenvoudig aan te brengen - de lengte is niet te lang, dus u hoeft deze misschien niet in te korten - perfect gebogen - zie er vrij natuurlijk uit - Lichtgewicht

Wat ik niet leuk vond: - lijm houdt de wimpers niet lang op hun plaats, maar het is moeilijk om ze van de huid te verwijderen - de prijs

Layla Laylash-lijm is de slechtste wimperlijm ooit. Het houdt de valse wimpers nauwelijks op hun plaats, maar het is een nachtmerrie om te verwijderen. Ik verloor de telling van de hoeveelheid olijfolie en make-up verwijderaar, evenals de tijd, ik moest gebruiken om alles te verwijderen. En ik had niet meer lijm aangebracht dan ik gewoonlijk doe. Serieus, dit spul is vreselijk genoeg om je voor de rest van je leven weg te houden van valse wimpers.

Godzijdank, niet alle wimperlijmen zijn zo slecht. Als je Layla valse wimpers wilt gebruiken, gebruik dan zeker je eigen lijm om ze op te zetten en te houden. Helaas heb ik momenteel geen andere lijm omdat ik zelden valse wimpers draag, daarom laat ik je dit paar niet in actie zien. Niets ter wereld zal me ooit dwingen om deze lijm opnieuw te gebruiken. Niets. Ooit.

Laylash Lash Extensions N ° 5, de valse wimpers die gepaard gaan met deze vreselijke lijm, zijn echter heel mooi. Ze zijn erg licht van gewicht en voelen helemaal niet zwaar aan. In feite zijn ze redelijk comfortabel. De band is vrij zacht en flexibel, waardoor ze gemakkelijk aan te brengen zijn, terwijl de lengte niet te lang is, dus de meeste dames hoeven het niet eens in te korten. Ik hoefde het niet te doen.

De wimpers zijn korter aan de randen en langer in het midden, en perfect gebogen. Als ze eenmaal zijn aangebracht, zien ze er heel natuurlijk uit. Nou, ze zien er iets langer uit en een beetje meer dramatisch dan je eigen wimpers, maar niet nep. Je zou ze gemakkelijk op het werk of zelfs op school kunnen dragen, of wanneer je een wimpers wilt, maar er beter uit wilt zien. Ik ben echt dol op het effect. Nu, als ze de lijm alleen konden herformuleren ...

Samenvatting Layla Laylash Lash Extensions N ° 5 zijn perfect gebogen, natuurlijk ogende wimpers met een flexibele band. De lengte is ook geschikt voor de meeste ooggroottes. De bijgevoegde lijm is echter vreselijk. Het houdt de wimpers nauwelijks op hun plaats, maar het is erg moeilijk om van de huid te verwijderen.

Beoordeling: valse wimpers 4/5, kleefstof 1.5 / 5

Disclosure: dit item is ter overweging verzonden door PR. Zie mijn disclaimer voor meer informatie.